30 mars 2010

HEJ, är så jäkla trötter! :D Kom hem för ett litet tag sen, yeah!

Idag har jag vart i skolan. Vi hade kundpass på eftermiddagen. Drop in, så det kom en massa från klassen också som ville klippa sig. Håkan! Hahha! Stackarn. Efter skolan var jag med Johanna. Vi åkte först hem till henne, chillade galet och åt mellanmål tills det plöttsligt var 10 minuter kvar tills bussen gick. Kuta! Kom hem till mig, plattade håret och fick åter igen kuta till bussen. Denna gång skulle vi till Haninge Centrum. Vi hann med bussen som tur var! Och var i Haninge i drygt en timma (?) Jag tjackade lite trosor och Johanna köpte en rijäl massa, okej kanske inte. Men mer än mig i alla fall! Så åkte vi tillbaka till Trollbäckens Centrum och så gick jag därifrån hem till Jennie. Jisses vad kallt det var, mina öron dag. Men fick sällskap av Johanna två tredjedelar tills hon svängde av hem till Billie.

När jag kom hem till Jennie fick jag lite middag (awsome!) och så tittade vi på tv. Pratade om lite granna som behövdes liksom :)

Nu är jag trött, cya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0