28 mars

Nu ligger jag och glassar i sängen med laptopen i knät. Min älskling sitter framför den andra datorn, hehe , plus att vi tittar på Death race. Som förövrigt snart är slut, men den är skit bra! :) Snart blir det mys med tjockisen om han får för sig att släppa datorn någongång, och jag också dvs.. Hahah! nej skoja, vad hämskt :'D Jo men det är väl sant såklart, men det lät lite desperate data och så är det ju INTE.

Idag har det varit en trevlig dag. Förutom en timma hit och dit som fuckade, men det räknas inte! På dagen var jag med Fredrik på jobbet och fixade hans tuta till bilen. Helt Gal1. Så nu äntligen funkar den! Sen vid 5 kom Jessica & Zebb och åt middag osv hemma hos oss. Så det vart 4 par hemma, ruuuligt! Senare på kvällen så spelade vi Super Mario på Wii :) Och självklart släckte vi alla lampor, datorerna och allt klockan halv 9 ;)
Men nu börjar jag faktiskt bli hungrig.. hmmmmmm! MAAAT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0