21 mars

Fan att vädret aldrig kan bestämma sig? Ena dagen är det sol och 10 grader plus och andra dagen är det typ snöstorm och 1 minus. Liiite onödigt tycker jag..!

Idag har jag varit med Fredrik hela dagen. Mysigt faktiskt, att för en gångs skull vara med honom ensam :) Me like! Vi var förbi en sväng i Länna och tittade på bikinisar till mig men det slutade ju såklart med att Fredrik hittade ett par skor istället. Haha, bra för honom dårå. Så vi fortsatte år lilla runda till Tyresö centrum istället och där hittade jag en bikini på H&M. En svart med lite prickar på. Höhö! Lite enkel, men förhppnings ska vi beställa två till på internet snart som jag förälskat mig i <3. Med i centrum var Robin också en liten stund. Gick in på Carl Fredriks butik (som bytt namn till någon jag inte kommer ihåg) och så fick jag prata med killen som jobbade där om mina miss sixy jeans som gragkedjorna nere vid fötterna alltid går upp på.  Så jag ska nog lämna in dom där här i veckan så det kan fixas :) När vi kom hem tittade vi lite på tv och sen på filmen Trubbel i paradiset.

Snart blire efterrätt som mamma gjort. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0