20 mars

Tja!

Kom hem för ett litet tag sen. Har varit med Emma och annat litet folk hemma hos en snubbe som hette Niklas (tror jag). Jenny var blandannat där, såklart! Eftersom det var hon som bjöd dit oss ;) Det var väl inget riktigt partaj må jag säga med det var trevligt och framförallt kul att träffa dom gamla människorna igen :) På dagen gjorde jag inte så mycket alls. Jag och mamma svängde förbi högdalen en snabbis så dom kunde skriva på mina papper för preaktiken och så,  sen här jag vara varit hemma och slappat till typ 5-6 då jag mötte Emma i centrum och så åt hom här hemma. Men det har vart trevlans! Ska snart gå å sova tror jag, och magkramp har man också. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0