2 mars

Såååå nu är det mars också. Det betyder ju bara att det går frammåt, men varför är det så himla mycket snö ute fortfarande? Vill inte!
För en liten stund sen åkte Fredrik till jobbet igen, han kom hit och åt lunch. Jag gjorde makaroner och korv till både honom och mig. Hahah! Förresten så är jag hemma hos Fredrik och chillar gal1. Har ingen aning om vad jag ska göra idag, blir säkert bara en slapp dag.. Lite segt men men, har ju en bärbar dator här med majong på och tv framför mig, så det kan ju nästan inte bli bättre. Eller jo det kan bli bättre på många sätt, tex sällskap! och wow. Fast jag har ju dock wow på datorn i Fredriks rum, men just nu orkar jag inte gå upp dit. För då har man ingen tv. Hahah vilket ilandsproblem..

Ikväll börjar desperate housewife också! Längtar som faaaaaaan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

KORV.. IGEN

2010-03-02 @ 13:25:03
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0