18 mars

Tja, sorry för att jag inte bloggat så mycket denna vecka. Har inte haft tid, eller så har det inte funnits så mycket att skriva. Men här är jag nu och tänkte skirva lite iaf.. höhö!

Igår bar jag ju med Johannish! Vi skrattade för de mesta år några foton som vi tog som bara blev helt fuuuula! Hahah! Så tittade vi på tv också och försökte hålla Jocke sällskap en stund ^^

Idag har jag varit på praktiken. Näst sista dagen.. Fattar inte att två veckor gått så fort xD Men idag så fick jag klippt hår av Nora (en elev som går i 3an), helt gratis! Och najsigt blev det också. Känns helt nytt. Höhöö! Så kom Susanna förbi en stund också och pratade med allihoppa.. hahah, jo det gick ganska bra. Positiva vibbar från dom som jobbade på salongen (y) Så det var skönt. Sen direkt efter det så kom mamma och hämtade mig. Var tvungen att gå tidigt idag (halv 4) för att jag ska på en Wella-visning med några i klassen idag klockan 6. Så var ju tvungen att hinna äta och så innan det. Ska åka in mot gullmars om en halvtimma och möta upp Therese & kanske Sara. Så åker vi tillsammans in mot Östermalmstorg.
Kanske skriver om det senare. Vet ju inte när den slutar och när man kommer hem. Men förmodar att det inte blir allt försent, får se. Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0