24 juni

Hej jag är död som en fisk.
Gick upp 7 i morse för att jobba i öringe klockan 8. Men nejnej, då är dom fucking försenade som vanligt plus att vi fick flytta på oss till Lidl för att det satt en annan brud där vi skulle vara. Helt otroligt, förstår mig inte på människorna. Dom kan kutta sig. Aja, vi sålde i alla fall mer än 250 Liter/förpackningar Svenska jordgubbar. Vi fick dela på 600 spänn. LoL. Valle(-balle) sa att vi skulle jobba max till halv 8. In my anus! Ska vi käka jordgubbar till middag eller?! Stördosar. Vi strejkade iaf och fick komma där ifran halv 6. Kom hem och deckade i sängen på en soffan på en gång. Skönt!

Klockan 10 idag var jag hos doktorn också. För att kolla halsen. Jag var där i en timma och dom hittade ingenting -.- Dom sa bara att det var nån slags av halsfluss ändå. Men jag fick inte någon pencilin idag för det kommer nog gå över snart. Suckooooo. aja! Nu ska jag umgås med min käre pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0