Söndag & måndag

Men iaf, tillbaka till livet. Jag kom hem för en liten stund sen. Jag har varit och tittat på bio med en vän. Komisarie Späck. Hahah, så jäkla mongo alltså men sjukt rolig! På dagen idag var jag först i skolan till 2, sen klippte jag Fannys hår och sen var jag med Emma. Vi spelade lite Wii hemma hos henne och gjorde lite annat smått och gott.

Igår var Jessica och Zeb här hemma. Jag fick äntligen mina ben vaxade så nu är dom lena och fina! Jag var även med Johanna och jag badade för första gången i år i poolen, men Johanna var före mig, men det räknas inte (a)




Kommentarer
Postat av: Juhanna stekpanna

Nej mitt första dopp räknades inte, jag ramlade ju för fan i! :( buhuh

2010-06-08 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0