Sommarlov!

Äntligen äntligen äntligen är skolan slut, och nu är det bara loooov tills den 25 augusti. Helt sjukt! Fast jag ska sommarjobba lite grann i sommar också, men det är ju bara bra så att det rullar in lite pengar så man inte är helt pank :)
Idag efter skolavslutningen och allt var jag med Johanna. Vi åkte hem till henne och fixade med en massa låtar och sjöng singstar med Joakim. Peace! Sen åkte vi hem till mig och garvade satan. Hahahah, aa fyfan. Vi spelade Wii som vanliiiiigt och juste.. sen lackade vi satan på jordgubbsmannen för att han bara var så jäkla krånglig men sen helt plöttsligt så fick vi jobba i morgon. Fattar ingenting, så då blev vi på jätte bra humör och skrattade åt allting. Andres var full och smsade, helt galet. Fattade verkligen ingenting. Men det har varit kul idag, och det gillar ja! :)

I natt ska jag sova hos Johanna och imorgon blir det dax att sälja jorbgubbar! Alla får komma till Tyresö Centrum Konsum och köpa gubbar av oss, bara så ni vet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0