Sola och bada

Härlig dag med ett härligt väder.
Vaknade upp hemma hon älsklingen, ensam.. Han hade åkt till jobbet, men jag vaknade i rätt tid till hans lunch, så jag gick ner och började göra en sallad ungefär på en gång. Så käkade vi den fraför teven och när jag började igen skjutsade han hem mig. Jag upptäckte att bebisarna hade laggt ägg IGEN (dom slutar aldrig) Hihi, men det var två jätte fina vackra ägg. Sen åka jag hem till Johanna med moppen och hämtade henne och åkte hem till mig igen. Sen har vi glassat och flytit runt i poolen hela dagen och steekt. Anders kom också vid 3 halv 4 och flöt omkring med oss. Det var feett sköööönt. GREAT. Både Johanna och Anders lämnade mig halv 6. Höhö och nu sitter jag här och tänker. Hehe. Ikväll ska jag kanske vara med Jenny & Emma. Annars kanske Fredrik har lust och vara med mig. Hehe, vi får se hur det blir :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0