Jennifer <3 Fredrik

Det har varit en jobbig stund här ett tag. Så jobbig att man bara ville sjunka under jorden och aldrig mer komma tillbaka eller bara flytta iväg utomlands och lämna allting bakom sig.
Men nu är det bra igen. Jag vet inte riktigt, det kanske är bra att det händer sånna här saker så att man verkligen inser att man älskar personen (eller inte). Jag älskar Fredrik och jag är kär i honom, det är inget jag själv väljer. Mitt hjärta vill att jag ska vara med honom och jag kan liksom inte ändra på det. Hur ledsen och besviken jag än har varit så har jag förlåtit honom. Om det finns några som inte kan acceptera det kan dom faktiskt bara ta sig tycker jag. Om ni vill att jag ska må bra så ska jag få göra som jag vill och bestämma mina egna beslut.
Nu har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag börjat äta igen. Woho! :)


Kommentarer
Postat av: någon

Jag tycker så att när man är kär och älskar någon så ska man inte behöva bestämma sig för att vara med den personen, det ska vara en självklarhet! Men det viktigaste är att det är en självklarhet för båda och inte bara den ena. Så om nu ditt hjärta väljer honom vad säger då ditt samvete? För trots allt så måste du vara glad när du vaknar samt när du går och lägger dig, inte bara någon gång ibland.

2010-06-18 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0