Hard work work!

TJENAAAA. Jag har jobbat både idag och igår. Det är nice, men jag skulle faktiskt hellre vilja ligga hemma framför poolen och steka. Men vad gör man inte för att tjäna lite pengar? Det är ju inte speciellt jobbigt att sitta vid jordgubbsståndet och vänta på att det ska svänga in en bil vid vägen. Det ända man tar gör är att vinka med sverige flaggan så att folk blir intresserade av en par goda jordgubbar. Hehe. Idag jobbade jag och Johanna ända till 7. Hehehe, inga ville ha dom sista jordisarna :( , så vette fan vad som händer med dom. Direkt efter vi hade slutat kom mamma och hämtade mig och så åkte vi direkt hem till Jennie. Käkade mat och umgicks i hennes nya fina lägenhet. Kalle och David var även där och jag fick spela ett lur"spel" på David Iphone. Höhöhö! Vi åkte där ifrån ca halv 10 och nu är jag hemma! :)



Johanna står och viftar med the flag!


och här har vi lite tråkigt. Hehee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0