Gubbar!

Tjenixen där!
Hehehe, jag älskar iphone´s måste jag säga... Jag har baxat min fars lilla phonie sörrö. Busigt dääääär..!

Igår var det ju fint väder och jag jobbade. Woho! Satt och sålde jordgubbar med min käre vän Johanna. Det var fan kul, hihi och jag fick lite färg på ryggen också. Vet inte riktigt om jag brände mig, men skit samma. Det gör inte ont iaf :) Vi började sälja ungefär halv 11 och så satt jag där till 4 (och johanna till 5). Jag var tvungen att gå tidigare eftersom jag skulle vara inne i stan i Jessicas skola klockan 5. Där fick jag ansiktsbehandling och hela köret av henne. Åååh var skönt det var! Vill ha mera...! Låg där i en och en halv timma och slappade och sen åkte jag hem och tog mig något att äta snabbt, för att sedan åka vidare hem till Johanna igen och hämta mina grejer och pengar. Bus bus. Efter det var jag med Fredrik :)








Hahah, vad sexig man kan vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0