För jag är en båt *tralalala*

När jag blir stor, ska jag köpa en stor & snabb båt.
Jag vaknade cirkus klockan 11 och gick upp och åt frulle med systern och pojken. Sen efter ett tag kom Fredrik päron och hämtade upp oss och så bar det ut mot båten! Yehoo! Vi åkte någonstans till en ö (hihi) och la oss och solade, tittade runt ön, letade räkor och grillade korv. Mums. Jag älskar korv! Helst lite brända också.. Hihi. Sen när vi vart där i några timmar åkte vi hem igen genom Dalarö kanal. HÖHÖHÖHÖ. Vi hoppade på vågor också. Fan, jag älskar att åka båt!

På kvällen efter vi kommt hem och ätit middag, träffade jag Johanna ett tag. Vi spelade Wi. Fan vad jag älskar att.... hahah blir det lite tjatigt kanske? Jo men jag älskar fakiskt mycket här i livet. Just idag iaf! Jag älskar min käre pojkvän också. Men nu ska jag hoppa i säng. Godnatt på er allesammns! Imorgon blir det shopping <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0