Dagar kommer och går

Nej nu är jag vaken. jag svek mig själv, jag sov inte hela dagen idag. Haha.. idag har vart med johanna pytt i panna och vi blev lite påkörda. Haha, allt ska hända när man har brottom. Börjar med att vi ska krångla ut moppen ut garaget som är fullt med grejer. När vi äntligen fått ut den startar den inte, så vi måste kicka i gång den och sen backar en snubbe in i oss så framkopan (eller vafan det heter) låstnar.. HAHA. Aja fick hans nummer och han mitt så han ska betala den nya till mig. Suck. Men först ska man bara hitta en... såklart.. xD

Inget är på sin rätta bana just nu. What ever, Jag tar dagen som den kommer och jag har överlevt än så länge, så det är ju bara att fortsätta. Men det skulle inte sitta fel att åka iväg någonstans, bort från allt och alla. Synd att man inte känner nån jävel som bor långt borta. Det skulle verkligen vara skönt. Bara ha tid med sig själv och träffa yttligare nya personer. Eller åka utomlands men nån random, det skulle vara ännu skönare. Åååh! Haha, jag sitter verkligen och drömmer mig bort just för tillfället. Jag skulle vilja vara en annan person också. Se saker från en annan synvinkel, leva den personens liv. Nej men gud nu är jag lite läskig.

Tillbaka till verkligheten Jennifer. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: free

du ska inte berätta om något annat viktigt oxå ? :(

2010-06-15 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0