28 juni

Varmt varmt varmt varmt!
Igår åkte jag in till stan med Johanna som sagt. Ungefär vid 12 skulle jag tro. Jag köpte en klänning faktiskt! Jag som inte brukar tycka om klänningar, köpte faktiskt en. Hehehe! Så fick jag äntligen min efterlängtade chicken Jr på Mcdonken igår också. Kanoners. Efter ett tag åkte vi hem till Johanna och tänkte sola. Fast ja, vi solade väl i kanske 20 minuter innan vi fick spasmer på den varma solen så vi åkte hem till mig och badade istället. Great! Det var svinaskönt. Hehe. Vid middags tid åkte till den nya pizzaresturangen i Tyresö och käkade god pizza där. Allt var nicce förutom att tanten inte hade något bättre för sig än att glo på oss och alla andra som kom in och gick. Spåra. Men det var gottish! Efteråt skjutsade jag hem henne till Linnea och jag åkte hem till mig där min älskling fanns. Vi tittade på en ny film (via ps3 som Zeb fixat, Tack!) som hette The Penthouse. Hel galen asså. Vid halv 10 skulle han jogga med Mike så då lämnade han mig. Men istället kom mamma hem och så tittade vi på filmen I min vildaste fantasi. Fan vad rolig den var. Jag rekomenderar verkligen den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul film verkligen o tack Zeb för filmfixet, super/ Mami

2010-06-30 @ 07:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0