19 & 20 juni

Tjenatjenatjenatjenatjenatjena....!
Fan vad fint väder det har varit idag! Wohooo, men jag har varit seeeg och trött och allt möjligt så jag har inte tagit vara på det fiiiiina vädret så speciellt mycket. Jag var på Fredriks jobb och dammsög ut hans bil och allt, somnade utan för jobbet i solen (skönt!) och sen när vi åkte hem till mig blev jag i slängd i poolen av Fredrik och Micke.

Igår jobbade jag och Johanna från ca 10 till halv 3. Alla jordgubbar tog slut så fort att vi fick sluta ridigare. Skit skönt faktiskt! och nu är man ju 1000 kr rikare också från alla dessa fyra dagar. Gött gött. Sen efter det var jag hemma och tittade på den otroligt vacka enastående prydliga bröllopet. Snark.. (förresten såg idag att aftonbladet hade skrivit 64 sidor om bröllopet. Liiiite överdrivet) Men självklart det var fint, men herregud. Så mycket bryr jag mig inte. Hihihi, sen på kvällen drog jag hem till Fredrik och chillkrökade några. Vi körde beer ping pong. Fy fan, det kan man göra om man vill bli full på en gång.. märkte jag.. och alla andra xD Haha, nej med det var mys :) Hoppade i säng vid 3 när Alkis och Kim äntligen gått. Haha (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0