Yatzy

Juste, jag måste berätta en helt otrolig sak. Haha! Jag och mamma började spela yatzy, men efter vi gjort en gång var, ville pappa vara med också. Så medans vi sitter och väntar på honom ska jag bara göra ett random kast, tror du inte att jag får YATZY på ETT ENDA kast! Helt fucking otroligt. Jag och mamma bara satt där och gapade i flera sekunder. Skit kul! Fast grejen var att det räknades ju inte med eftersom vi inte spelade -.- Så det sög ju, men hela grejen var cool! Tog t.o.m kort på det. HAHA, måste föreviga detta minne! xD

COOLT!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Wiihoo...på sexor dessutom!! Grymt Syrran =)

2010-07-30 @ 01:14:42
URL: http://www.lifeofjessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0