Nyfors

Herregud vad det var varmt!
Jag och Fredrik kunde inte somna igår. Fattar inte vad det var, om det var för att det var varmt eller nånting annat. Galet var det iaf, men vi efter en natt macka så somnade vi iaf klockan 4. Vi vaknade sen halv 11 och chillade galet till 1 då vi åkte hem till honom och städade hans övervåning. Sen vid 2 åkte vi och hämtade Johanna och åkte till nyfors och badade. Fast det var inte så jätte skönt faktiskt eftersom solen försvann just vid det tiden, men vi hade kul ändå. Hehehe, Fredrik meckade ihop ett fiske spö också och fick en liten liten firre.

Efter att vi skjutsade hem Johanna vid 5 har det inte hänt så mycket. Gb och Mike kom förbi en stund och så har vi ätit mat. Nu är jag iaf hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Antilgen chillar jag hemma eller så chillar jag med Jenny och Viktor. HEHEHE Have no idéa! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0