Mys dag

Idag gick jag upp vid 10, åt frulle och allt och åkte till Sickla med mamma. Där köpte jag en kjol på JC (99kr), nya lackleggings på Vero Moda (149kr) och ett linne på Warehouse (119kr) WIHII, så tittade vi efter mina jeans som jag förälskat mig i, men dom fanns inte i min storlek än. Det kommer, men ska beställa dom på Nelly.com istället. Klockan 1 åkte vi där ifrån och så sjkutsade mamma hem mig till Fredrik. Så tittade vi på Den osynlige och mös lite. Sen klockan 5 har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har inte funnits något att göra om man inte orkar bli helt blöt och dränkt såklart. Men det orkade inte jag så jag stannade hemma och tog det lugnt istället.

Igår var jag med Sandra på dagen,  vå kom inte på något att göra så vi satt i centrum och snackat. (jag vet, lodigt) Haha, men whatever. På kvällen var jag med Fredrik, Mike och Emi.

Inköpt:





Kommentarer
Postat av: Jessica

Städat rummet ser ja ;)

2010-07-30 @ 01:16:30
URL: http://www.lifeofjessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0