irri

Hej nu känner jag för att vara lite elak. Jo jag är irriterad och då säger jag vad jag vill. Har du PROBLEM eller? Svar: JA! Sucko.................. Nej men varsegod det är bara att ta mina grejer när du känner för det och du behöver inte lämna tillbaka dom. NOT! Vafan herregud? Vad tror du igentligen -.- Visst jag överdriver kanske för just den här saken. Eller inte! HAHAHA jag dör.......! Jag tycker synd om dig, och han. Mest han. Snälla gå till nån jäkla människa som kan lära dig hur man beter sig bland folk och över huvud taget också. Man kan bara inte ta saker. Speciellt inte från mig... Du är tillhör inte min (vår) familj och du kommer aldrig göra det heller det. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0