Fredag

Tjoho..!
Igår på dagen var jag med min älskade pojke. Vi åkte till centrum, där jag köpte raklödder (eftersom någon annan baxat slut mitt!) och sen tog vi varsin mjukglass och satte oss i solen (?) (jo ibland var det sol iaf) Sen köpte vi också mat till ödlorna och en gottis till Wilma som hon slukade upp när vi kom hem. Klockan 3 åkte vi och bytte däck på Robban (Fredrik pappa) bil. Tog 30 min, Robban skruvade av däcken, medans Fredrik krängde av dom och jag balanserade dom och sen skruvade Robban på dom igen. Vad funkar bäst? Jo teamwork!

På kvällen sen satt jag hemma och spelade kungen (lol) tills 9 då Jenny kom och hämtade mig på sin moppe och så åkte vi hem till henne och tittade på en mupp film. Freddan och Mike kom och hämade migkvart över 1 och då åkte vi hem och tittade på Naken och somnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0