Fanny, Johanna!

Hello everybody, nu är jag hemma igen och har lite tid för datorn :)
I morse vid halv 12 blev jag skjutsad av min älskade Fredrik till Ramsjön (Eller Raman) där Johanna och Fanny redan låg och stekte. Vi solade och badade och efter ett tag kom Robin också. Så åkte vi till centrum och käkade Donken, höhöh! och klockan 3 åkte jag och Fanny (Johanna kunte inte hänka :( ) Gårdens bad som ligger vid Grindstugan. När vi kom dit var Fredrik och Jimmie där. Och en fucking glo gubbe (HJÄLP) Vi flydde från honom (bokstavligt talat!) med den sega båten och åkte till ett annat badställe istället. Fett me skönt jaou. Jag och Fanny ägde på att simma långt ut. Helt döda efter 10 meter! :D

Nu för ett tag sen kom jag hem från middagen. HEHEHE, jätte kul var det ju inte, lite segt. Men det var trevligt :)


Jag, Fanny & Johanna!


Hahah, snyggt mitt i stänket! PROTECTING


Soli Soli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0