Bad med Felicia

Ska bara börja med att säga att jag hatar hicka.
Idag klockan 1 åkte jag och mötte Felicia i centrum och så åkte vi till Alby och badade. Riktigt varmt var det ute och det var skit skönt i vattnet också. Helt kanon! Men bussen var ju inte särsilt kanonig. Blä, skaffa AC för fan! Efter ett tag kom också Fredrik, Johan, Måns och 3 killar till dit. Vi simmade till hopp tornet och så blev man bara iputtad. Sucko. Jag tycker inte om det, jag får bara kallsupar. HEHE. Men det var väl lite kul ändå. Sen vid halv 4 drog vi till krockodil berget och hoppade från berget och badade där. Ankan (Angelicia) och en tjej som hette Hanna var också där. Trävligt.
När det blev hemmåt time åkte jag och Felicia hem till mig, och så spelade vi Yatzy med Jessica.

Nu ska vi (mamma, pappa, Jessica, Zeb, jag, Fredrik och Langen, Leon och Wilma) åka till sandholmarna!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0