Återigen en varm dag

Man behöver inte åka utomlands när det är sånt här väder. Man lökar ju ihjäl om man är utomhus utan något vatten, eller om man inte badar dvs. Idag var jag först med Fredrik och Johan i Haninge centrum och tittade runt, sen åkte vi till PizzaHut och käkade och sen åkte vi till Alby och badade med Emma, Teo och en massa annat folk. (ungefär dom det var igår). Efter ett tag när vi var klara där åkte jag, Fredrik och Johan till Tyresö centrum och köpte dricka och glass till oss och syshor och mjölmaskar till ödlorna. Sen åkte vi hem till mig och badade sönder i poolen en timma. Det var 28 grader, Rekord! Hihihihihih.

Nu kom jag hem efter att ha varit nere vid Donken ett tag och åkt Supra! Fort. Hehehehe! See yah later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0