2 år <3

För 5 år sedam träffade jag dig för första gången. Jag gick i 6an och du i 9an och det var på en "lag dag" (som det då hette) och vi gjorde en massa lekar för att "lära känna" varandra, det var ju inte bara du och jag utan även flera andra "nya 6or" och 9or. Jag tyckte du var stor, lång och läskig kommer jag ihåg (om jag ska bara ärlig, hihi)

Sedan för ca 2 år sen och 2 månader träffades vi igen. Jag hade mognat till och även du. Hehe, vi blev tillsmammans och det var den bästa sommaren i mitt liv. Sommar 2008 (och även hela det året) kommer jag aldrig glömma. Vi hade så kuligt. Hihi, nu 2 år senare står vi fortfarande här hand i hand, du & jag. Fast vi har våra upp och ner gångar så älskar jag dig. Mest! <3





Kommentarer
Postat av: Jennie

men aaw, grattis!

2010-07-18 @ 01:36:31
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Många år till hoppas jag =) Upp o ner ,det hör till men somna inte ledsen, utan lös det innan. Puss Mami

2010-07-18 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0