Tumme upp

Hej gott folk. Nu har jag redan slutat skolan och hunnit kommit hem och klockan är bara 12. Rikgtigt skönt, så ska slappa i några timmar tills jag bär mig av till nacka och möter upp Sandra :)

Igår så blev det så att vi hade frisör hela dagen. Tycker att det är onödigt att ha så mycket tid när man inte ens har något att göra. Snark.. Fast vi klippte ju dock före och efter lunch. Men sen när man var klar med att föna och allt så hade man typ inget att göra i 1,5 timmar?.. Efter skolan åkte jag en snabbis till centrum med Fanny. Så träffade jag också Sandra när vi satt på Espresso House och tjockade oss (a) Sen så gick jag hem till Johanna och chillade där till klockan halv 7. Då jag åkte hem i min ensamhet och när jag kom hem sa var jag nästan ensam hemma. Wilma var ju hemma men hon räcknas bara som en halv. Så käkade jag maten och allt.
Klockan halv 9 kommer Fredrik och hämtar mig så åker vi ut. Blir ner mörshad av all snö. Varför är det alltid så? Jag kastade en liten snöboll på Robin som knappt träffa. Ja då ska han ta hela snöshyffeln och slänga snö på mig, och sen började allt -.- Micke kom också och hällde snö på mig. Wohoo! Fast det slutade ju med att det var jag och Micke mot Robin. Och så råååkade jag kasta snö på Fredrik så det hamatade inanför allt (a) Fast det var inte med flit! Men det var kul ändå :) <3

Snart ska jag intejuva (eller hur fan det svaras) min bror och hans kompis. Heheheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0