Så himla kallt!

Helvete vad kallt det är ute! I morse när jag gick upp klockan 9 var det 22 minus grader :|

Därför jag gick upp så tidigt vad för att jag skulle vara i skolan kvart över 10. Hade öppethus, så skulle vara där och hålla på med lite dockor osv. Vi var där från kvart över tio då till två. Fanny tvättade mitt hår (a) Jennifer Svahn gillar detta! Plus att vi gick runt och kollade överallt i skolan. På fordon, bygg, el och teknik. Lite kuligt sisådär eftersom man aldrig varit i dom salarna xD Sen klockan 1 kom Felicia till skolan också och var med oss tills det slutade. Efter det åkte vi hem till mig och sen skulle vi åka till stan och kolla min piercing. Men smart som jag är så tittade jag ju såklart på veckodagarna istället för på lördag -.- Så vi gick till bussen i onödigt och så hann vi inte till att vara i stan innan klockan 4. Så istället åkte vi till centurm och blev upphämtade där av Fredrik, så åkte vi till Öringe Pizzerian :) Jag och Fellie delade på en hawaii och sen åkte vi två hem till henne ett tag.
Saknar redan bruttan alltså! Bara för att man vet att man inte kommer träffa henne på år och dar.. :(

Är iaf hemma nu, ska äta middag hos Fredrik snart. Blev ändrade planer sörrööö! Först skulle jag äta hemma, sen hos Kalle & Cicci. Fast hade tydligen lovat att äta hemma hos Fredrik, så så blir det nu.
Senare kanske jag ska träffa min Emma! Puss <3


En gammal bild på mig och Felicia när vi var ute med hennes båt.
Tror det kan vara typ sommaren 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0