Parteey

Tjoho!

Igår så slutade det med att jag drog hem till Jimmy efter att jag hade ätit middag. Vi gjord einte speciellt mycket, bara umgicks och tittade på filmen Bratz. Riktigt bra alltså, och sen när det tog slut så tittade vi på halva Lillebror på tjuvjakt ^^ Haha, ruuulig. Sedan vid kvart i 11 typ hämtade Fredrik, Gb och Micke upp mig. Så skjutsade dom hem mig så jag kunde göra i ordning mig lite och dom åkte hem till Fredrik så länge. Sen när jag var klar och så så gick jag till Sebbe och partade ^^ Hihih. Riktigt kuligt faktiskt. Lite radnom sådär så var ju Sandra där också! Så jäkla kul! Och så efter ett tag så kom även Johanna Vallez (en grupp) och Becca (i en annan). Allithoppa som man inte träffat på år och dar. Det var riktigt kul alltså! Så var ju även älsklingen där såklart och en massa andra.
Men sedan vid 2, (om jag minns rätt) så åkte en del hem till Jocke. Där bland annat jag var med. Men varken Sandra eller Johanna hänkade :O Men hemma hos honom iaf så var det väl mer lite chill än fest. Fast det var nice ändå. Vissa körde singstar också ;)

Så kom vi hem till Fredrik vid halv 5. Jag, Fredrik, Micke och Emi var det :) Så var jag och Micke lite tjocka så vi tog lite nudlar och åt dom. Sedan deckade jag, för typ tredje gången.. Fast den här gången fick jag sooova! Wihii!

Snart jag ska upp till duschen och senare efter det måste jag plugga!
Peace m8 <3 HAHA!



Fredrik sjunger singstar hemma hos Jocke ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0