ont i magen

Piss på den här dagen säger jag bara.
Dagen började med ett frisör prov på morgonen. Woho. Trots att jag hade pluggat så failade jag på lite delar.. haha panik xD Sen så hela dagen bara runkade bulle. Nej men fyfan så kan man ju inte säga. Eller asså. HAHAHAHAHAHAHAH omg kom på en grej nu. Spåra ur totalt. Jag hatar dig bruden, och vi alla gör! Fanny&Johanna vet vad jag menar ;) Men annars var dagen helt.. aa. Jag hade ont i magen hela tiden, kändes nästan som att jag skulle spy, det var verkligen inte kul. Men efter skolan åkte jag iaf in till stan med Fanny och åt på BK. Det var sådär faktiskt. Gillar pommesarna starkt! Men hallå, är det alltid på börjerkingar att det inte finns nån kertchup? Eller det fanns ju det där sjävla pappersgrejen till ketchupen men inget annat. Eller alltså det såg inte heller ut att vara slut för det fanns verkligen ingen behållare heller. Aja, det var skumt iaf. Känns som hela det här inlägget bara blev om BK nu. Spåra. Men jaa, drog hem pga magen sen.
Har haft ont i magen sen lördags -.- Hata.

Jag har iaf färgat håret på mamma nyss och snart kommer Fredrik med min älsklingsbil! Wohoo, den lever igen! :D


En fin bild på mig som Emma har gjort. WIHII
jag älskar den typ. Men Emma du får göra fler om du vill (a)


Kommentarer
Postat av: ep

well then you'll just have to send me moooore pictures of you like this :D

2010-01-26 @ 15:12:39
Postat av: jennifer

då får jag göra det nångång :D och på oss också :D <3

2010-01-26 @ 17:09:45
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0