Lol - 100111

hahahha asså lol kan ta sig. Jag har fastnat för deeeee -.-  -.- -.- -.- -.- -.- xD

Men iaf, hehe började 10 idag. Men lite frisör dårå, snodde hem saxarna (hihi vad jag är busig) för ska klippa Fredrik och Fredrik idag. hehhh, fundersamt ;) Finns väl inte så mycket att skriva om från skolan direkt. Hade matte och engelska sen lite random. Efter skolan åkte jag, Fanny & Ida till donken. Herregud, pinsamt xD Men jag var lite "nyttig" och köpe en paj (a) Sen klockan 3 skulle Ida fixa sina naglar så jag och Fanny hänkade ett tag tills våra bussar skulle gå :)

Precis när man kommer hem smsar Emma och säger att hon är påväg till gymmet, så då är det bara å packa och åka direkt igen. Var på gymmet i cirkus en timma och sen åkte vi hemmåt. Fick sällskap av Kevin & Matte på bussen också. Vilka planer dom har.. omg.. Fjorisar.. xD

Nu har jag precis ätit upp en liten protein bar. Hehe, smarriga.
Senare ikväll ska jag ju då klippa männen. Lol. Iaf en man, den andra e ju som han e (6). Hahah, Nejskojababyyy (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0