Home sweet home

Helloooo everybody!
Nu är jag hemma som sagt, kom hem för typ lite mer än en timma sedan ;)

Igår så var vi ju och is-fiskade. Hela faderutten sörrö. Var väl cirka 13 pers tror jag, plus 2 hundar. Myspys ;) Jag fick en fet liten aborre och Fredrik en gädda. Som vanligt -.- (nästan) .. Nej men det var kul, eftersom hålet inte var speciellt mycket större en själva gäddan. Fast vi fick upp den tillslut. Så grillade vi korv och vissa åkte skridskor. Jag skulle gjort det , men jaa.. jag vet inte varför det inte blev av. Eller jo, det var nog för att Hampus och Tiki gick hem i för väg. Vi var väl ute i 3-4 timmar ungefär. Sedan när vi kom hem så slappade vi lite och så blev det tacos till middag. Mumsfillibabba xD






Bjässe gäddan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0