Hemma hos Johanna

Hehehhe, sitter hemma hos Johanna nu jaaou. Dricker tee och spelar majong. I love majong! Vi har inga planer för vad vi ska göra senare, men vi hittar säkert på något. Hihi,

Har ju inte skrivit ju.. men i söndags när jag var med emma så segade vi ju lite. Sen åkte vi till centrum och åt hamburgare under trappan och emma handlade hårfärg. Så åkte vi hem till mig så färgade jag emmas hår och så spelade vi Wii. Senare när klockan blivit 9 så gick vi och mötte Micke & David. Så gick vi hem till micke. eller aa inte david för han bangade. Så tittade vi iaf på film och sen blev jag hämtade av favvo Fredrik.

Igår var jag bara hemma och segade hela dagen. Spelade.. hehe nörd for the win! Så tittade jag och fredrik på Paradise hotel. HEHEHEHEHEHEHEHEE


En gammal bild på mig och johanna. Hihihihiih
typ 07 eller nått :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0