HAAHAHAH HAAAANINGE

HEJSAN!!!!!!!!!!
Jag är speedad. Alla hatar när jag e det, men jag älskar det. hihihihihi

idag var det skola, woho. Jag fick "jobba" över för att jag varit borta så mycket. Så fick klippa uppklippt på föreningstimmen. Efter det "ruschade" jag och Fanny till Haninge Centrum. Där ät vi varsin subway macka. Och omg, jag dregglar när jag tänker på vad god den var. Längtar redan till nästa gång jag ska äta det. Så var Robin & Johanna där också. Robin är elak, eller Johanna också. För dom säger attt jag är seg och att en snigel är snabbare en vad jag är. Muppar! Höhöhö. Sedan köpte jag ett linne på BikBok. Mohehhe, Juste! Så träffade jag världens bästa Jimmy & Iris. Saknat dom jävlarna. Men det var kul att träffa dom! Jimmy fattade inte att det var jag först.. Pluttyyyyyy. Hehehe,
nu blir det film vett du med Fredrik, Micke & Emi :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0