Gott nytt år!

Yeeey! Nu är det ett nytt år som vi börjat på, Tvåtusentio!
Slutet på 2009 löd såhär. Jag åt middag hemma med mamma, pappa, jimmie, nathalie, cicci, kalle, david och jessica! Vart verkligen propp mätt även fast jag inte åt så mycket.. Hehe, fat det var as gott. Så chillade vi väl lite och sådär. Sen vid 10 när alla "ungdommar" skulla dra så drog även jag (såklart) till Sebbe. Hahah, där dom andra var. Fredde & co. Haha! Lite senare kom också FullaFanny och hennes vänner och lite annat folk. Jag hade kul, eller aa vi hade kul. Smällde raketer vid 12 slaget såklart med champange å allt. Då även Micke och Emmi kom förbi :) Jag hade "saftygoogles". HAHA! Så kunde titta på dom fina fyrverierierna heeelt oskadd. (?) Eller vettefan! :D
Knatade hemmåt runt 3 tiden. Det var as nice! GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0