Gårdagen!

Tjenis människor. Här sitter jag och pluggar helt ensam. utan musik och allt :| Jo jag antar att det är bäst så ^^ Haha , men tänkte ta en lite paos så jag kan blogga lite och sedan fortsätta snart igen..

Igår vare så att jag gymmade efter skolan med Emma sörrö. Fick veta lite roliga saker. *fniss* Så när vi var klara så åkte jag hem till Fredrik och åt där och sen vilade lite. Laddade mobilen som hade dött på resan dit och självklart då när den är avstängd får man ju viktiga sms som man måste svara på för just den minuten. Men det var chill, kunde svara lite senare. Men det blidde iaf att jag och Emma åkte till Danne så vi var där ca halv 9 (en timme försenade, men soo what) och chillade lite hemma hos honom med några andra polers. Det var riktigt trevlans faktiskt. Göra om, hihih! .. Åkte där ifrån lite innan 11 ;)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska fortsätta pluggis eller om jag ska göra klart min kub. Jag tror jag kör på kuben, för det tar kortast tid. Men sen ska jag fortsätta vettdu. Är redan klart med allergi grejjen vi skulle skriva om. Ska böra interjuva någon som är allergiskt mot något, sen är jag helt klar (y)

Slänger upp en gammal bild på mig och pappa när vi var i cypern. Saknar det groft mycket.. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0