Fucking snori' xD

Hehehehe, fan vad förkyld jag är. Hate it..

Men ja igår iaf, eller juste. Åkte ju till småland i fredags kväll ;) Vi kom fram dit klockan 4 på natten å då var det 26 minus grader. Lol alltså ;o Vi slocknade í sängarna på en gång, eller efter jag hade ätit en panpizza. DEt smakade döts-skönt i kistan. haha ^^. Förresten så var det jag, Fredrik och Micke som åkte ner dit till Mickes landställe. Lite random sådär xD Hah, på morgonen sen så fixade grabbarna med en bil och sen åkte vi typ hem igen. Käkade hamburgare till frukost! ^^ Så åkte vi i 5 hela timmar. När vi kom hem käkade vi mat och tittade på tv. Var helt slut. Och snyta sig sjutio gånger i minuten är ju inte speciellt kul heller..

Idag så hmm.. igentligen vore det bra om jag stannade inne. Men det är tråkigt. Så ska kanske vara med Sandra om hon tänkte vakna snart.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0