26 junuari - Johanna!

Hejsansvejsan bloggen!
Idag har jag inte haft ont i magen. Tumme upp på det. Sen så på frisören idag så gjorde vi slingor i hetta. Wohoo! Jag älskar att slinga! Så spårar ju alla. Haha lol. Susanna -.- paniiiiiiik! Men efter skolan skulle jag igentligen gymmat med Emma, med det blev inte av för att hon mådde inge bra.. Så istället var jag lat (a) och var med Johanna istället. Vi åkte hem till henne efter skolan och käkade lite mackor, sen gick vi till centrum och så fick jag köpa mitt älskade lila nagellack och bara ett genomskinligt och så en fondation. Gilla på det.
Nu är jag hemma hos Johanna igen :) Jag ska snart ta och åka här ifrån till min pojkväns arbete och sen ska vi äta. Fast dock hemma hos mig. Men ändå, haha mysigt ;)

Picture of me and Johanna 08/09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0