23 januari

Mumma, jag e seg. Det suger. Jag vill ut och göra nått.

Igår hände det väl inte så speciellt mycket. Det var Jennifer N ´s sista dag i skolan, eller ja i vår klass :( Hon ska byta till Fredrika istället. Den jäveln, men hoppas det går bra för henne! Sen efter skolan åkte jag hem en stund tills fredrik slutade då vi åkte till cetnurm och köpta två presenter till hans mamma. Sedan åkte vi hem till honom och bara allmänt segade tills alla gäster kom och så. Vi åt och hade det väl, trevligt ;) Jag känner mig lite mer social mot fredriks släckt en vad han själv är mot dom. Lite skumt sisådär xD
Gjorde väl typ ingenting sen på kvällen heller. Vi var bara hemma och slappade.

Idag för ungefär nån timma sen kom jag hem från Jennie. Åkte dit runt 1 och fikade, pratade och så fick hon äntligen sin julklapp. Hahah, jag vet lite seg julklapp. Men vi har inte umgåts på väldigt länge.

Nu sitter jag bara här hemma och har mega tråkigt. Fan. Som jag skrev där uppe att jag vill göra något! Innan jag svimmar. (?)
Men jag får lite ångest sådär. Pallar inte förklara varför, men det känns lite skumt, jag vette fan. Ääääch. Kanske åker till Jimmy och jag orkar. Men vi får se :)

Igår kom också världens sötaste Wilma hit också. Har inte träffat henne på typ 2 hela veckor. Usch, hahha man saknar ju henne då. Fast hon är ändå jobbigt och pipig som sagt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0