19 januari

19 januari means 4 månader kvar tills jag fyller år. Haha, looool. Fett kul xD Eller inte?

TODDEEEEEEEEE (mohahah emmaaa, var bara tvungen) började jag klockan 8 istället för 10.. -.- Snarkoo, vi var tvunga att vara i skolan då för att förbereda lite saker innan alla 9or kom och tittade på alla linjer och allt. Självklart fixade vi ju då i salongen, med dockor och på oss sjävla(?) Hah, klockan 9 , 11 & 2 kom olika 9or från olika skolor. Först fixade jag med långhårsdockarna, sedan klockan 10-11 så gjorde Nick (och Johanna) en inpackning i mitt hår och fönade det, plus allt och sedan sista grejjen gjorde jag curler. Hööööööh, vi slutade klockan halv 3 ungefär. Men då satt jag, Ida, Fanny och Jennifer kvar i skolan och var pluggisar.. hahh, eller jag väntade på emma och ida väntade på max. Och lite emellanåt passade vi väl på att plugga lite smått sådär. När Emma slutade knatade vi till centrum och åkte til globen, där vi åt en varsin fet subway mackaaaa! AHAHAHAH asgarv på Emmas macka. Herregud vad jag skrattade alltså :'D Så köpte hon lite grejjs och så åkte vi hem till henne ocksååå. Var där en timma tills jag åkte hemmåt till mig dårååååå.

och här sitter jag nu. HEEEEEEH, kom hem för ca en halv timma sen. Ska skriva lite skit om ellergier och astma och allt nu. Pluggis-Jenn. Me like! Sedan är det paradis hotel!!!!!!!! Me also like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0