16.16

Fy fan vad äckliga nudlar. Uscha buscha.. dom ska ju vara goda för fan!

Mennnnnnnnnnnnnn, jag håller på och packar. Eller åtminstånde så försöker jag göra det. Vill ju ta med mig hela garderoben, om inte mer. Haha , det är nackdelen med när jag ska åka iväg. Tar med mig alldeles för mycket, men vafan liksom. Man måste ju ha valmöjligheter (y) För dom som inte vet så ska jag till Blekinge, till älsklingens släckt osv. HampePampe! hahaha e jag beroende eller? Svar: JA! :D Älskar Fredriks släckt. Bara för att jag inte ha någon själv liksom. Eller iaf knapt. Bara en tråkig kusin på 30 bast som man aldrig träffar. Förövrigt så ska han få barn snart. Herregud, han passar inte som pappa. Men btw. Hoppas det går bra.. xD och att man få träffa ungen någongång :O  Men jaa.. nudlarna e blä. Dom ligger här framför mig. HEHEHEHE

Förövrigt idag så efter skolan var jag en liten sväng med Fanny och Ida i centrum. Vi har blivit homies. Eller jag kanske har en annan.. "Jennifer är det DIN HOMIE, som sitter FRAMFÖR DIG" /Fanny. Hahahah fan vad kul det var. Men iaf, i centrum köpte jag sinoooooova och var inne och pratade med Dennis på djurmagazinet, Ida köpte ett par skor och både Fanny och Ida varsin chocklad xD
Träffade på the twins Jennie&Jessica :) Och på bussen hem fick man sällskap av Mikaela. Saknar den bruden fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0