16/1

Tjenixen Stockholmare!
Idag ska vi ut och is-fiska. Kallllllllttttooo, vi var ute en liten snabbis igår också och då fick jag 5 st aborrar. Wihooo, så var vi ute i Vieryd ett tag (där deras fina land ligger), värmde fötterna och allt. Höhöhööh, käkade middag hos Fredriks söta mormor och sedan tittade jag på Let´s dance.
Nu kommer Svante och attakerar. haha , han har gett mig 3 rivmärken (y) på benet, axelt och i ansiktet (?) Hahah, lite så kul sådär. För övrigt så kom han och attakerade oss i går morse när vi låg och sov. fy fan vad rädd jag blev. Och han väger ju 26 kg också :| :D

Idag har jag och Fredrik också varit tillsammans i 1,5 år. Kan ju inte direkt fira det nu, men jag hoppas på att vi ska åka och käka mongoliska nån dag nästa vecka. MUmsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0