28 feb

Jadu, det blev en lyckad kväll igår :) Kom till Sebbe runt 8 ungefär och kom hem vid 2 tror jag. Det är ju så skönt och nära att bara gå 500 meter så är man hemma. Jag var ju kanin igår dårå, med "svans"/boll och allt.

Idag ska jag bara ta det lugnt, jag har ont i magen som vanla efter drickandet, ska nog ta en alvedon när jag skrivít klart det här inlägget. Var ute med Wilma precis också, det är skönt med friskluft och nu är det ju 3 plus grader. Woho! Det börjar bli sommar! Happy-Jennifer. Vill bara ha bort all snö så blommorna kan titta fram :D

Bilder från igår:


Jag och min älskling ;)


Jenniferna :)


Jocke & Jennifer :)


Emi & Ankan :)
Den bastern-Emi snodde mina öron :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0