Plugg

Lol, orkande.
Alla 5 engelska readinglogarna ska vara klara i morgon och svenska miljöbeskrivningen ska vara klar idag klockan 8. Hallååååååå, vafan. Jag är på min andra reading log på engelskan. Hiihihihi, och så började jag med miljöbeskrvningen idag. Jag är bäst! Eller inte.

Okej jag får skylla mig själv lite. Har vetat om det här ett tag. Men hallå, säger bara Jennifer i enn nötskal och det är såhär jag gör mina läxor... Har alltid varit så och kommer alltid att vara så.. alltså i sista sekunden gör jag allt.. Snark. Jag vet att min mamma kommer läsa det här också. Men får ta och skylla mig själv vilket som. HEJHEJ MAMMA. Mupp på mig.

Någon annan som kan göra läxorna åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0