lör & sön

Nu så har jag lite tid att skirva. Känner mig lite smått elak, men det är nice. Det betyder ju bara att jag inte suttit vid datorn på dom här dagarna och det är positivt.

I lördags var jag ju med Felicia på dagen dära. Sen när jag hade ätit hos Fredrik och efter att vi hade chillat lite så åkte vi ut och byggde en snögrotta. Hahah, jag, emma, fredik, micke, robin och emi var det. Fast emi satt i bilen och jag och emma kastade massa snöbollar bara på dom övriga som "jobbade". Efter att vi hade varit där ett bra tag tills klockan 12 ungefär så åkte vi alla hem till mig och tittade på film. Fast jag somnade typ hela tin. Hehe, när den var slut åkte alla hem till sig själva förutom jag, emma och fredrik. Så fixade emma min blogg, så som den är nu. Tack en en gång :) Och sen så slockande vi vid kl 4.

På söndagen sen så vaknade vi rätt så sent och sen åkte fredrik iväg i 2 timmar -.- Vi som skulle ha en mys dag. Men hehehhe, det var mys ändå. Jag och Emma spelade Wiii tills typ lite över 4 då hon åkte hem och då åkte jag och Fredrik till sickla och käkade och tittade på bio. Sherlock holmes var det vi såg och den var väl rätt bra :) Sen på kvällen så var det bara mys som gällde. Me like :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0