Köra bil

Juste, hihihi jag körde bil i helgen också. Lite sådär busigt liksom, i lördags så körde jag bara en liten sväng med mammas bil när jag, Fredrik & Micke var ute och tittade till Freddans båt. Och sen igår körde jag med Fredriks bil på Trolbäckens trä/byggmas parkering. Mihihihii, det var fett kul. Försökte även drifta lite, eller rättare sagt Fredrik försökte lära mig. Haha, men det var rooligt. Sebbe filmade även. Fast det var ju mörkt så man ser ju inte speciellt mycket på filmen, men ska försöka få den nångång. Mohahha :D

Nu är jag taggad på att få övningsköra!


Pärlis (a) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men busiga jennifer då. ajabaja /Mami

2010-02-08 @ 17:54:42
Postat av: Johanna

HAHA busted av mamma mu! :D

2010-02-08 @ 19:51:36
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0