Jennifer tänker..

att städa rummet = bullshit

För mig så går det aldrig att hålla i ordning i mit rum.. Hur jag än gör så är det bara en massa blabb och skit överallt. Tex så städade jag rummet igår och jag var så nörd med att det var så fint. Men hur tror ni att det ser ut idag då? Likadant som det såg ut igår innan jag städade rummet kanske. Fan också, jag fattar igentligen inte hur jag lyckas. Jag skulle behöva en städerska som städar mitt rum varje dag, hmm det vore nånting va? ^^ Fast när man tänker ännu lite längre så är det ju så att man vet ju inte vart städerskan lägger alla pryttlar och så springer man runt i helt huset och leter efter maskaran tillexempel. Hahaha, jag hittar bara negativa grejer om allt :D Jag är såååååå duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0