En varm dusch..

är nästan det bästa som finns. Fast dock är badkar ännu bättre, men vi har ju inget här hemma.. så har inte badat i badkar på ca 4 år nästan. Fast i stället har vi ett "stort badkar" på sommaren :)

Idag slutade jag tidigt som nästan alltid känns det som. Eller iaf på tors & fredagar för min engelska lärare är alltid sjuk och så skyller hon på att det är vårt fel för att vi inte gjort sakerna. Fattar inte riktigt det där. Men när jag kom hem typ 12 så packade jag i ordning gymkläderna och så bar det av till gymmet i en timma. Känns riktigt skönt ;)
Igår efter skolan så var jag med Johanna hela dagen. Vi åkte till hagsärta till p-pillertanten och sen åkte vi till centrum så jag kunde fråga en frisersalong om jag kunde en praktikplats där. Hon visste dock inte om jag kunde det så skulle komma tillbaka på typ fredag och fråga igen. Så gick vi hem till henne ett tag och sen åkte vi hem till mig. Vi spelade Wii. HAHAH LOL. Canot for the win. Vi åt lite mat för den delen också. Sen vid halv 10 åkte hon hemmåt och så kom Fredrik istället. Hihhi <3

Klockan 6 idag blire mongoliska resturangen! Äntligen! WOHO. Älskar det stället.
Ska dit med Fredrik och käka, och sen vet jag inte om det ska vara nått annat folk med heller. Så hoppas jag att min älskling köper nya vantar till mig också xD (a) Puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha fyfan för att paddla! :O

2010-02-05 @ 19:16:20
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0