andra februari

Yey, snart sommar! eller aa 2 månader kvar, men det rullar frammåt i alla fall! :D

Idag efter jag slutat väntade jag på emma i en timma. Hade sällklap av några folk som tur va. Sen när hon slutade kl 4 så åkte vi in till East Street i stan och så fick dom itta på min piercing. Ska ha alsållösning på den i 3 dagar i streck och efter det så ska den för hoppningsvis vara bra sa dom. Sen så gick vi till kalani och hälsade på Putte som jobbar där och efter det gick vi till BK.

Orkar verkligen inte skriva mer, men igår iaf så var jag och emma och gymmade iaf, tumme upp på det. Eller vad tycker du? :)

FINAL I PARADISE HOTEL IKVÄLL. Missa inte!


Kommentarer
Postat av: ep

thumb up!

2010-02-02 @ 20:15:21
URL: http://eperssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

det är 127 dagar till lovet börjar tror jag att det var, HAHA FAIL :(

2010-02-02 @ 20:16:20
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0