9 feb

Hej alla barn nu är det barnpogram!
Idag sörrö, frisör hela dagen. Susanna dampade (nästan som vanligt). Visst hon är en bra lärare men what the fuck, välkommen till vuxenvärlden "lillen". Ungdomar gör inte som man blir tillsagd. Iaf inte hela tin.
Efter skolan åkte jag och några pers, eller hehe. Jag, Fanny, Ida, Nick,, Johanna, Frida & Emelie åkte till centrum. Letade efter en present som Ida kunde köpa till Max över hela centrum och när vi hittat den så satte vi oss på EspressoHouse och fikade. Mohehhehe, älskar dom "grillade" mackorna där med kyckling. Sen gick jag till tandläkarn och tittade på tänderna (ofcourse). Allt såg bra ut. WOHO! Glädje rop för min del. Så efter det gåck jag till u-m och satt där och väntade med Sandra. Stackarn hade suttit där en timma och väntat. Hel ruttet. Så hann prata med henne en stund också.
Nu är jag hemma sörröööööö och jag känner mig lite fet. Jag vill gymma men ändå inte. Den grejen som soppar mig är att vid den här tiden så spårar det ur med folk. Asså det är helt proppfullt så man orkar ju inte liskom. Speciellt inte när man ska dit ensam. Tror jag skipper den biten. MEN FAAAN. Jag vill... (ångest)


Kommentarer
Postat av: fanny

du dog inte :D

2010-02-09 @ 21:19:11
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0